کد خبر: ۶۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲

نسل جدید "جان سخت آمیکو" رونمایی شد 

گروه صنعتی آمیکو شب گذشته از نسل جدید و چهارم کامیون M2631D به عنوان تازه ترین محصول این گروه رونمایی کرد. 

به گزارش خبرنگار خودروکار - این کامیون که از آن با عنوان جان سخت نسل چهارم یاد می شود قادر به پاس کردن استانداردهای هشتادو پنج گانه و سخت ترین تست ها بوده و توانسته تاییدیه های لازم را از معتبرترین مراکز تست دریافت کند.

نسل جدید


این کامیون با حجم موتور ۱۱۵۹۶ سی سی قادر به تولید ۱۹۲۰ نیوتن گشتاور  و ۴۰۰ اسب بخار بوده و دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ EEV است.

نسل جدید
نسل جدید این کامیون مجهز به سیستم هشدار تصادف از جلو FCW، سیستم هشدار انحراف از مسیر، کروز کنترل، بخاری درجا مانیتور و جای خواب است.مهم ترین‌ امکاناتی که در این کامیون نسبت به نسل قبلی بهبود داشته ترمز اضطراری پیشرفته، ماژول پیشرفته، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و طراحی  دستیار راننده است.

نسل جدید
همچنین در نسل جدید جان سخت سیستم ها و تجهیزات الکترونیکی بسیار متفاوت طراحی شده و دسترسی های راننده به تجهیزات ارگونومیک و ارتقا یافته بوده تا راننده بدون کوچکترین خستگی در تعویض دنده رانندگی را تجربه کند.
کلاچ این کامیون تک صفحه ای خشک با فنر دیافراگمی بوده و شاسی آن نیز دولایه از نوع نردبانی است.
حداکثر سرعت این کامیون ۹۰ کیلومتر در هر ساعت بوده و سیستم روشنایی آن مجهز به چراغ روز و چراغ اتوماتیک است. 
صندلی راننده، پنوماتیک قابل تنظیم صندلی کمک راننده، سنسور وزن دیاگ اتوماتیک در صفحه کیلومتر شمار و مانیتور شناور از دیگر تجهیزات و امکانات داخل کابین این کامیون است.

نسل جدید

برچسب ها: آمیکو
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار